Hulo2105 Kesinlikle öyle. Mesela ben normal hayatımda en ufak birşeye sinirlenen biriydim ama gebelikte tam tersi çok yumuşak, sanki sinirleri alınmış biri gibi oldum 😂 Bende ters etki yaptı sanırım 😂 Yani dediğiniz gibi hamilelik çok bambaşka birşey. Hiç kendinizi kötü hissetmeyin. Kolay mı bir can içinde, bir can besleyip büyütmek? Herşey gönlünüzce olsun inşallah geçici durum bunlar böyle düşünün hep 🌺