37+ 1
bugün kontrole gittiğimde nst de sancım çıktı doktorum ağrı hissediyomusun diye sordu o ara sadece belim ağrıyordu onu söyledim o da açıklık varmı diye alttan muayene etti ağrın artarsa veya kanaman fln olursa gel dedi
Ve şuan eve geldim ağrım var acaba muayene sırasında kendimi kastığım için olabilir mi veya alttan muayene sonrasında doğuma giden oldu mu bu durumu yaşayan var mı