C1alkin Arkadaşlar Bebek sağ tarafta hissedilirse erkek sol tarafta hissedilirse kız deniyor. Sizce bu ne kadar doğru 11. haftamdayım cinsiyet öğrenmedik daha ama merak ettim doğruluk payını
ceco C1alkin benim ki hep soldaydı iki hafta önce kesenin sağ tarafına geçmişti ama hep oynuyor dönüyor cirit atıyor bazen solda bazen aşağı doğru felan sürekli hareketli doktorum ikili test zamanında erkek dedi 🤔
Srylcnkya Benimde minnak bir oğlum olacak inşallah rabbim herkesin bebişlerini sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin. Bnmkide hep solda hisettim ama şimdi yerinde durmuyor maşallah nerde olduğunu anlamıyorum 😁
Tugbax68 13+6 henüz hissetmedim ama ilk haftalarda kesede bebekte soldaydi şimdi ortada cinsiyetni göstermedi
Srylcnkya Tugbax68 artık yavas yavaş büyüyor canm arada evet ortada duruyor canm belli olmuyorki 🤗 gizlemiş kendini bebiş demekki süpriz yapcak size canm 😂 bnm bebiş hiçç saklanmadı direk gösterdi kendini 😂
Tugbax68 Srylcnkya doktur kiçini yukarda tutuyor yaniltir dedi birazda ayıktıda emin olmadigindan söylemedi
Yasmnnn Srylcnkya yaa haftaya randevumuz var ozaman 12+4 olcaz inşallah o zamana belli olsa cinsiyet yaa çok merak ediyorumm🙂🙂🙂
Srylcnkya ceco maşallah canm kıpır kıpır demekki ne güzel 🤗 bizimkide şimdi durmuo yerinde hareketli 😂
tbnck C1alkin benim oğlum olacak ama sağda baştan beri sağdaydi 23 haftalığız hep sağda hareket ediyor💙tutmuyor bence takılma
Duyguanneoluyor Benim kızımda hep sol taraftaydı hareketlerini bile en çok sol tarafta hissediyorum 😀
Srylcnkya Yasmnnn belli olur canm inşallah benim bebişde o zman belli olmuştu direk kendini gösterdi oğluşum eli yüzündeydi ceee yaptı bize sonra kendini gösterdi hemen minnak oğluşum 🤗 sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim inşallah canm 😊
Zezgit Bugünnn gittim bağdaş kurmuş totoyu kaldırmış göstermedi 😯 çıktım çikolata yedim bekledik bekledik bidaha gittik yine göstermedi 😱
Srylcnkya Tugbax68 anladım canm hayırlısı artık canm rabbim sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin inşallah . 🤗😊