SonsuzMaviiii Kızlar merhaba, 30. Haftadayiz ve dün goguslerimden saydam renk sıvı geldi hassaslik da vardı. Normal bir durum mudur bu? Yaşayan arkadaslarim var mı?
2lokummannesiii SonsuzMaviiii ön süt o. Normalmiş. Benim ilkinde yoktu. 2.de olunca doktorum normal dedi. Sizde sıkmayın.