Hamilebirisi_06 Sibel_yay_46 testte pozitif çıkıyor ama 10 gün içinde adet olup gebelik sona eriyor tedavisi vs yok kürtaj gibi bir işleme de gerek olmuyor
Sibel_yay_46 Hamilebirisi_06 dış gebelik nasıl oluyor muaneye gittiniz da doktor hemen anlıyor mu yoksa. Sonra mi çağırıyor
momofmychildren Hamilebirisi_06 ben kimyasal gebelik yaşadım kanamam oldu sonrasında Beta düşmedi düşmediği için de kürtaj oldum
Zhra42 Hamilebirisi_06 Peki rahim duvarı hala kalın oluyor mu ki doktor bana alttan baktığın da rahminde kalınlaşma var dedi
Hamilebirisi_06 Sibel_yay_46 ben yaşamadım canım ama doktor gitmene gerek yok çünkü adet olarak gidiyor beta 0 lanıyor zaten
momofmychildren Sibel_yay_46 beta düzensiz artış gösteriyor ya da sabit kalıyor sanırım kesede de sorunlar oluyor doktor daha iyi bilir
merves34 Merhabalar kimyasal gebelik ve boş gebelik aynı şeyler mi ve herhangi belli başlı belirtileri oluyor mu
Hamilebirisi_06 Zhra42 işte o da kiminde hala kalın duruyor kiminde hiç gebelik olmamış gibi normale dönüyor değişiyor yani