Hamilebirisi_06 Kızımın adını Aysima koymayı düşünüyorum. Ama ayın evrelerinden etkileniyor bu isimdeki bebekler diyorlar. Aysima anneleri var mı? Bebekleriniz nasıl? Huyu,suyu, fiziksel özellikleri vs. Nasıl?
Zeynepli12345 Hamilebirisi_06 merhaba kızımın adı. Adı gibi ayyüzlü çok güzel bir çocuk gören herkes sevmeden geçemiyor . Şuan 3 yaşında inanın beni hiç yormadı hiç üzmedi . Çok nadir hastalandı aşırı yaramaz huysuz bir çocuk asla olmadı. Aşırı meraklı oyun oynamayı seven bir çocuk ve baya lafçı laf yetiştiremiyoruz 😅
Zeynepli12345 Hamilebirisi_06 Diş çıkarma döneminde bebekler hastalanırmış bebim kızımda o bile olmadı bi sabah bi baktım dişi var 😂
K-Canseven Hamilebirisi_06 benim kızımın adı. Enerjisi yüksek olsun diye koydum. Çok enerjik ve bulunduğu ortamın havasını pozitif olarak değiştiriyor. Yaşından büyük cümleleri var . Bulunduğu ortamda dikkatleri üzerine topluyor. Yüzü de maşallah ay gibi. Ay gibi de birden kararıyor ama kısa sürüyor :)
Aycskn Hamilebirisi_06 eltimin ortanca çocuğu Aysima inadı tuttuğunda tam tutuyor ama abisine ve kız kardeşine göre en uyumlusu en uslusu o
K-Canseven Zeynepli12345 benimde öyle maşallah diyim. Sabah uyanınca yanıma gelir ben uyanana kadar kıyamaz yanımda oynardı bebekken. Uykusuzluk zorluk nedir bilmedik çok şükür. Her evremiz kolay oldu Allahın izniyle.
Hamilebirisi_06 K-Canseven Bıcır Bıcır bir oğlum var inşallah kızımda öyle olurr adıyla yaşasınlar maşallah 🧿
Hamilebirisi_06 Eloo1207 Ne güzel bizimki kesinleşmedi ama ileri haftalarda fikrim değişmezse aysima şuan 18 haftalığız
Aycskn Hamilebirisi_06 Başka tanıdığım yok aysima diye ama ismi ne olursa olsun bebişiniz sakin olur 🌸
01180322 Hamilebirisi_06 eşimin yigeninin adı, herşeye burun kıvıran mızmız biri ama 10 yıl sonra çocukları oldu biraz simartildihi için bence
01180322 Hamilebirisi_06 ama tatlı bı isim benimde kızım olucak inşallah, 37+5 reyiz eşimi annesinin isminden zor vazgecirdim😅Asmin dedi kabul ettim
Lokumcuk Hamilebirisi_06 kızımın adı aysima benim melek yavrusum o kadar akıllı ki maşallah. Her yerde her girdiği ortamda kendini sevdirir güler yüzlü sevecen bize de hiç kıyamaz lafimizdan çıkmaz maşallah benim minisime şuan 3 yaşında ismi de ona çok yakisiyor