nurcan05 gece 12 den sonra su dahil hiçbir şekilde bir şey tüketilmeyeceğini söylemişlerdi bana. Daha cuma günü yaptırdım. İlk açlık şekeri için kan vereceksiniz. Sonra 75 mg şekerli su gibi bi içecek içeceksiniz. İçtiğiniz an bi bir saat sonra kan vereceksiniz birde ikinci saat kan vereceksiniz. Çoğu gebe beni korkutmuştu yapamadık falan diye ama bünyeyle alakalı bir şeymiş bunu gördüm ☺️☺️