FatmaAzra_ Alp-oyku123 bagirsakların seyiriyordur gaz dolasiyordur karnin gurulduyordur bebek olmasi mümkün degil canm
Alp-oyku123 FatmaAzra_ bebekle alakali olmadığını biliyorum hanfendi o işin şakasıydı çok şükür o kadar cahil degilim🤣🤣🤣
FatmaAzra_ Alp-oyku123 size cahil demedim ki neden böyle dediniz sadece olabilecek sebepleri söyledim şaka da olabilir niye tartismaya calisiyosunuz?
Alp-oyku123 FatmaAzra_ tartismaya calismiyorum tabikide neden tartisayim.ama ben şaka yollu anlatmisim siz bana bebek değildir mumkun degil diye açıklama yapmissiniz.sizce bu ne anlama geliyor.
Selim_Alparslan Aysesare bendede bazen sanki bir yeri takılmış gibi hissediyorum kıtır kıtır ses geliyor sanki 🙄🤔
FatmaAzra_ Alp-oyku123 bi anlama gelmiyor ilk paylasiminiz saka yollu degil ikinciyi de yazdigim yorumdan snra okudum saka yaptiginizi farkettim ama yine de kötü bisey demedim ki size
landarch81 Aysesare bana da oluyor bazen internette araştırdığım kadarıyla uykusundan aniden uyanırsa irkiliyormuş bebek. O yüzden titriyormuş
Neslyy Aysesare benimde oluyor kuzum. Doğduklarında sesten veya kucağa alırlen bi irkilme yaşıyolar ya aynı şeyi anne karnında da yapıyolarmış bebişler irkiliyor yani hatta bazen beni sarsıyor onun titreşimi 😍🤗🤗
Seyhan34 Aysesare bende de oluyor sık sık ben muhtemelen tekme attığında duvarda oluşan titreşim diye düşündüm etrafı gergin sonuçta sert ve peşpeşe olan tekme sonrası titreşim oluyor bence