Ayseldz Kızlar bugün iğnenin 13. Günü 2 gündür test yapıyorum direk çift çizgi çıktı ama silik bir şekilde. Bugün test verdim 45.44 çıktı
sevgilikendim Ay hayırlı olur inşallah 🙏 rica etsem silik çıkan testlerinizi buraya atar mısınız benimde bugün 12.günüm merak ediyorum
Sev_sevda Ayseldz önemli olan kan testi bunlar yanıltıcıda olar bilir hani iğnenin etkisi geçmemiş olunca.Sağ salim kucağınıza alın🤲🏻Benimde yarın 13 günüm acaba bendemi kan versem😁
Ayseldz sevgilikendim kaset test yerine erken gebelik testi alın bence kaset testte biraz geç çıkıyor
sevgilikendim Ayseldz of malesef ovülasyon testi ve normal kaset test mevcut evde 🥲 keşke bulundursaydım kenarda. Şimdi sizi görünce benimde çok yapasım geldi. İnşallah sağlıklı bir gebelik olur 💗
Ayseldz sevgilikendim yarın ilk idrar ile yapın bence sizde mutlaka direk eczaneden alın bence ben dayanamadım hiç hemen yaptım 🥰
Ayseldz OnlyBaby kolemen kullandım ben hemen bitişinde de rahim duvarı kalınlaşması için kullandım 1 hafta sonra bırakmıştım
FATMA1234yokkan Emine010922 bende 12. gün yaptım pozitif çıktı kanda 56.05 çıktı sizde yapın kesin sonuç alırsınız
Beyzaanr FATMA1234yokkan iğne yapildigi gün sayiliyor mu birde 12 . Gun kan vermeye bile korkuyorum igne etkisi hcg artabilirmis diye ne zaman yapsam test diye kafam cok karısık