Aysimamom37 Emel1707 37den sonra az alıyor kilo diye biliyorum bide ultrasonda 200-300 oynuyor diyolar
Aslan1 bende bugün 37+4 ün 36+6 da 3070 di suan benimde sizin gibidir kg bence ocak 10 falan gibi bekliyoruz
Aysimamom37 Emel1707 2600 en az normaldir 38den sonrada zaten az kilo alıyorlar yeri darlaşıyo hem normal dogum isteyenler için fazl kilo olması skntı yaratabiliyor