Arzuseen Kızlar yarın sezeryan olalı 1 hafta olucak aşırı kanamam olmamıştı hiç az az ve lekelenme şeklinde bugün duş aldım rahatlamak için sonrasında her tuvalete geçtiğimde uzayarak pıhtı şeklinde kanama geliyor normal mi ?
NuR1995 Gayet normal canım bende sezeryandan sonra büyük pıhtı şeklinde kanamalar yaşamıştım doktor normal demişti rahim temizleniyor
Arzuseen NuR1995 tamam canım sağol korktum bende sanırım duş aldıktan sonra rahatlamayla açıldı diye düşündüm