Gmz9gm 20haftalık hamileyim 2li test hepsi güzel çıktı bugün gittiğim de bagırsağında parlaklık var dedi böyle bişey başına gelen var mı ?
Bsra3456 Gmz9gm birşey demedi mi doktur benim de geçen hafta kalbinde parlaklık çıktı inşallah kötü birşey değildir sağlıkla alırız kucağımıza alırız
Gmz9gm Bsra3456 2li test yaptırmıştım bişeyi yoktu bugün gittiğimde parlaklık var dedi bağırsağın da down sendromu olabilir dedi yarın detaylı ultrasona gidicem başka bi hastane de sağlıkla alalım inşallah