busbus14 Tansusercan canım bu sonuçlarla değerlendirilmiyo ya doktorun ekranına sonuç düşer yada sen kan verdiğin yerden kağıdı alıyorsun kağıtta grafik var yanında sonuçları yazıyor öyle değerlendiriyo doktorlar
Tansusercan emelldemir ben cuma günü vermiştim kan pazartesi bugun cikti yani e nabizda boyle yaziyo doktor bana 27simde cikar demisti bilmiyorum
emelldemir Tansusercan bende sonuç yazmıyor sizin gibi doktor da aramadı meraklandım çıkmış e nabızda görüyorum ama sonuç yazmıyor boş