Bende doğum yapalı 2 ay oldu canım. Sarılık olmuştu bebeğim değerleri 17 cıkmıştı yatıracaz dediler alt sınır 15 miş üstü olanları yatırıyorlar 24 saat. Bide kanında enfeksiyon cıkınca 1 hafta yattı kuvözde süt sağdım sürekli sabah akşam hep götürdük buzlukta biriktirdim öyle götürüyodum . Hiç korkma canım herkese oluyor geçiyor hemen zaten ışık tedavisi verip. Gecmiş olsun 😘