mmervvE 37 haftalık gebeyim ve kasık ağrılarım var adet olmadan önce kaşık ağrısı olur ya benim de o şekilde oluyor bide belim ağrıyor aynısını taşıyan var mı akıntınız da geliyor mu
Boncukk123 mmervvE canım doğuma cok yaklaşmışsın vücudun doguma hazırlanıyor olabilir ben 19.haftadayım daha ama bende de rahim agrısı bel ve kasık agrısı oluyor şu aralar. Senin haftana yakın olan arkadaşlar yazarlar bilgi verirler
Hilalhamzaa mmervvE bende 37+4 um dediğin gibi reglisi gibi ağrı bacak agrisi ve akinti ayni şekilde bende de var
gulseren_4664 mmervvE evet bende de oluyor bel ağrısı özellikle çok ayakta kalırsam ara ara kasık ağrımda oluyor çok yaklaştık artık ondan sağlıklı sıhhatli gelsinler bebişlerimiz inşallah 🙏🏻🥰