Nazlikaya19 Kızlar merhaba yarın 11+6 oluyoruz devlet hastanesine gittiğim için randevuyu yarın için bulabildim, gittiğimde tarama testi yapılır mı ? 11 haftanın içindeyken yaptıran var mıydı ?
beyzosunmelegi Nazlikaya19 11 görünüyorsa olma ihtimali çok yüksek ben bugün 11+1 olarak gittim fakat ultrasonda 10+3 dedi doktor haftaya tekrar gideceğim
Nazlikaya19 Bir heyecan, korku var içimde Allah’ın izni ile sağlıkla alalım kucağımıza inşallah yavrularımızı 🤍