Bebeginehasret Bfhvcffesra akıntım benimde çok fazla canm ama.kokulu ve yeşil olmadigi surece sıkıntı yokmus batma degilde ara da bi acıyo gibi oluyor :)
kocisininprensesi Bfhvcffesra 19+6 yız prensesimle. Ama akıntım çok var, birde inanılmaz bi baş ağrısı. Ve bu sabaaah babamız prensesimizin tekmesini hissetti😍😍
Asibayan Bende 19 haftalıgım bel agrısı sırt agrısı yasıyorum artık eskisi gibi rahat hareket edemiyorum 🙄
sibelardam Kaç kilo aldınız kızlar çıktı mı göbekleriniz benim ilk gebeliğimde oğlumda çok kilo almıştım bu kız diye mi böyle acaba
Gktg2009 Bizde 19+3 üz kasık ağrım oluyor ama kabızlık sorunu da çekiyorum malesef ve geçmeyen baş ağrısı 🤕