MorKelebek54 uyuz olma ihtimali var, çünkü çok ciddi bir salgın var son zamanlarda.
Gün aşırı tansiyonumu ölçtürmeye gidiyordum eczaneye, her gittiğimde mutlaka uyuz ilacı almaya gelenler oluyordu.
Sadece 5 dk.da o kadar denk gelince gitmeye de korktum, eve tansiyon aleti aldım ben de.
Siz de ilerlemeden gidin mutlaka.