naneliseker_ Erkencimi yoksa gu bebis, başına gelen var mı? Hareketleri hissediyorum… Doktoruma soracağım ama heyecan yaptım sanki.
zekpare naneliseker_ nişan olabilir benim 36 da geldi ama yarın 38 olacağız hala doğuramadım 😂 37 de 1 cm açılma da vardı 🫣
YuvarlanamayanPaanda naneliseker_ ahey aheyyy canoo seninki haber salmış her an gelebilirim annii diye 😍 benimkinden tık yok 36 olduk sancıdan başka 😫😫❤️❤️
gulseren_4664 naneliseker_ merhaba kendi isteğinizle mi sesteysen olacaksınız yoksa mecburi mi acaba bende sizinle aynı haftadayım henüz daha belli olmadı nasıl doğum yapacağım başı hala dönmedi şansım vardır inşallah daha
naneliseker_ gulseren_4664 merhaba, bende hem seker hem sulandirici iğne kullanıyorum. Doktor riske atmayın sezaryen dedi bende normal istemiyordum gerci :)
naneliseker_ YuvarlanamayanPaanda ay dursun biraz daha. Ağrımda yok ama bilemedim kuzum heyecan da var bir yandan.