Kızlar 1 kimyasal 1 kürtaj geçmişim var geçen sene oldu kürtaj sonra 6 ay ara verdik düşüklerin sebebini öğrenmek adına daha sonra denemeye başladık şubatta sene dolucak falan hamile kalamıyorum bütün tahlillerim yapıldı eşim sperm testi yaptırdı rahim filmi çektirdim doktorumda sene dolmasını bekleyelim dedi ama hiç olmıcakmış gibi geliyo bu ay ovülasyon kullandım yumurtlama çatlama gördüm ilişkiye o günlerde girdik ama şuan adet gördüm napıcamı şaşırdım etrafımda hamile kalanları duydukça moral sıfır oluyo