Btl42 bn de 17 de hafif kıpırtı hissetmeye başladım oda sık deil hatta bazen bir kaç günde bir oldu şimdi 18+2 dünden beri daha sık hissediyorum arada sanki toplanıyor gibi bişey oluyor yani zaman geçtikçe daha net hissederiz su anda hissetmemen normal bazıları 20 de filan hissettiğini söylüyor normal yani