Kızlarr medstara gdiorum ama malum fiyatlar alfu başını gitti durumum var ama okadr parayıda vermk istemiyorm açıkçası vitaleye geçti bi arkdasm yarı yarıya fiyatlar o parayla hem doğum yapıp kalan yarısınıda çocklara harcarm die düşünüyorum vitalede kadın doğum doktru bide olursa bayan tercihim öneriniz varmı??