Kizlar bi kac gündür agrim var diye post atiyodum, icim rahat etmedi gittim bugün ve doktorum bebegimin cok iri oldugunu o yüzden haraketi kisitlandigini söyledi. 30+4 deyiz ama bebek 3-4 hafta önde gidiyomus sekerim felanda yok. Ciger gelistirici vuruldum yarin tekrar vurulucam.. ayaklari asagidaymis o yüzden bacaklarimin arasi agriomus.. ayni durumu yasayan varmi?