Demetikooo bizde allarslanda karar kildik gerci zaten esim benim soyleidgim isimleri begenmiykdu alparslan ismini onerdim esime sonradan sordugumda da ismi belli Alparslan olcak dedi ki cok erken karar verdik bizde sonradan degistircegimizi de sanmiuorum. Cok fazla bilimdik bi isim ama cevrenizde yakininizda yoksa konulabilir. Biizm cevremizdede hic yok o yizden rahatlikla koyucaz insallah