zelis63 Glzr1 bende 10 haftalık oldum hiçbir belirti yaşamadım şimdiye kadar bir defa bile bulantı kusma olmadı normal yani geçen hafta gittim bebek gayet sağlıklı 😀 şanslıyız yani iyi geçiyor
Gizem34_ Glzr1 bende 7 haftalık 🥹 mide bulantım var fakat kusma yok. beyaz leblebi ve ekmek bastırıyor bulantımı 🥹
Hulo2105 Glzr1 6. Haftaya 2 gün kaldı. Sadece 2 kere midem bulandı o da daha öğrenmemiştim kendini belli etmek için midemi bulandırdı sanırım😂 şu an iyiyim şükür arada iştahsızlık oluyor
Sed22 Kişiden kişiye değişir tabi fakat normal diye düşünüyorum benim bulantı ve kusmalarım 7. 8. Haftalarda başlamıştı😊
ikizcanlar_47 Bende kusturmayan bulantı vardı 8 +4 günlük olduk bugün yine çıkardım çok kötü keşke olmasa şanslısın