Ayyseek yapilirsa da 2. Tremisterde yaliliyo diye biliyorum neden oyle bilmiukrum ama suan yaptirabilirsin ama mutlaka doktoruna sor kuuzm ne olur ne olmaz. Disin sallaniyisa zaten cekilmesi gerek kendi cikip yutada bilirsin Allah kirusun bogukursun bisi olur dikkat et yemek yerken felan 😌😌