Baksittas mmervvE 36+3 olaraktan geliyoruz korku heyecan hepsi bi arada 🤣 Kendimi hazırlamaya çalışıyorumm yeni hayata 🤤🐣
2prenses_masal-oyku mmervvE 37+2 hapşırıken çıksa keşke diyorum öyle o kadar düşün yani herşeyim sorun 🤦🏻♀️
Btl-Als mmervvE 3 ncü çocuğum olduğu için gözüm bile yemiyor doğurmaya artık kara kara düşünüyorum 1 e giden kızımla 1buçuk yaşında bir kızım daha var ve çok ağırlaştım doğurmak istiyorum ama doğursam’da bu sefer daha çok rezil olcak diye hep bi kötüyüm duygusal🥰🥰😄
Arzu343434 37+3 ama korkuyorum doğumdan değil ama yeni bir hayat yeni düzen beni korkutuyor. ya sıkılıp bunalırsam diye. o yüzden doğurmak bile istemiyorum . Mümkün olduğunca geç gelsin istiyorum :(