hanımlar pregnom kullanan var mı? kaçıncı haftada kullanmaya başladınız?
CicekMm 11.haftada kullanmaya başladım şu an 26+4 haftalığız devam ediyoruz kullanmaya
Ben kullanıyorum 5 haftada başladık şuan 15+5 olduk