Merii58 Kalitesine göre çok da uçuk değil ben “Guavaçikolata” ya sipariş verdim. 4 farklı çikolata, gramajı madlen çikolatadan 3 kat fazlaymış. Kutu tasarımı da yapıyorlar 🥰 Madlen düşünürseniz “Fethiyeçikolata” sayfası var. Bir çok forumda konuşmada rasladım, kendim de sordum. Çok ilgili ve gerçek sayfalar… 🌿 Dediğiniz gibi dolandırıcılık çok. Whatsapp hattı olan, trendyol hesabı olan, kredi kartı ile ödeme yapılabilen, varsa kapıda ödeme kabul eden yerden alışveriş yapmalı.. Kapı süsünde dolandırıldım resmen.. 😔