Bsrrgl bende mitral kapak yetmezliği vardı çok şükür sorun yaşamadık ama gebelikte baya kötü hissediyordum. Stres daha çok kötü etkiliyor lütfen düşünmemeye çalışın. İlaçlarınız varsa kullanın. Düşündüğün gibi kötü olsaydı doktorun söylerdi her ihtimali yani , gebeliği sonlandıracak kadar yada doğumu etkileyecek şekilde bir seyiniz yok anladığım kadarıyla. Yediğimiz içtiğimiz olsun zamanımız hastalıkları olsun bir çok insanda artık kalp rahatsızlıkları artmaya başladı.