evlatcandir_55 hayır bence hala kullanılabilir bir isim farklı isim koyanlarınki de hep çocukların ismi aynı oldu 🤷🏻♀️ sen beğendiysen önemli olan da o kaan ismi de çok güzel bende düşünmüştüm o ismi. Bir de tanıdığım yusuflar çok sakin ve uyumlular