Kızlaar 3 hafta önce doğum yaptım. İlk gebeliğim ve şaka gibi 4 saatte doğdu bebişim😍 ilk sancılar hafifdi yaklaşık 3 saat sürdü hep 10 dk ya bi geliyodu. Daha sonra hastaneye gittik ve orda 3 dk bi gelmeye başladı. Son sancılar acılıydı biraz ama ben dayandıysam herkes dayanır. Acı eşiğim cok düşük.. beni sadece dikişler zorladı biraz ama onun haricinde normal doğumdan asla korkmayın. Hep korkarak gecirdim süreci aklımda hep sezaryen vardı ama iyi ki normal olmuş çünkü korkulacak bir sey yokmus. Aklınızda olsun tam açılma olduktan sonra sancı gelince ıkının güzelce o zaman sancının acısı kesiliyor❤️🌸 saglıkla büyüsün bebişlerimiz❤️❤️