Essss1987 2 gündür hareketlerinde azalma hissediyorum yaşayan varmı bu durumu.Yeri daraldığı için normal diyorlar yada başı kanala girdiyse
battaniyemkareli Essss1987 bende 37+5 im. dr iki saat içerisinde sol tarafınıza yattığınızda hareket etmiyorsa iletişime geçelim dedi. hareket azalması ise normalmiş🤷🏻
Essss1987 battaniyemkareli umarım en kısa sürede hayırlısyla gelirler.İnsan stres oluyor vakit daraldıkça.