sarianne- Kızlar 39+4 ten yazıyorum doktor suyun fazla dedi. 3 gün sonra kontrole tekrar gel dedi. Ama ben korkuyorum suyun fazla olması bebeğe zarar verir mi. Ankara etlik şehir hastanesi bunu dedi.
Asel-2023 sarianne- şekeriniz mi var ben şu fazlalığı nedeniyle erken doğum yaptım şekerim yüksekti ama sizin haftanız çok iyi zamanı gelmiş dogumun
asel_asl sarianne- canım zaten doğumun gelmiş niye bu kadar endişelendin anlamadım.. suyun fazla olması erken doğum riski oluşturuyor . Şekerin de yokmuş zaten. Korkulacak bişey yok bebeğinin kilosu iyiyse niye korkuyorsun ki en fazla doğurursun.. yine de bu 3 gün hamur işi ve şekeri azalt korkuyorsan.
sarianne- Şeker testinde şekerim yok diye çıkmıştı. 5 6 gündür 2 cm açılmam vardı. Bugün kontrolde açılmam hala 2 cm. Ve doktor suyun fazla dedi.3 gün sonra gel dedi. Başka bir kadın doğum aciline mi gitmeliyim