Kızlaar, iki ay önce düşük yapmıştım yumurtlamadan 8 gün sonra pozitif görmeye başladım ama değişik testlerle yaptım her gün. Bu yaptığım test aynı test. 4 gün arayla koyulaşması yeterli mi az mı sizce🥺🥺 düşük olunca insan hep öyle olcak sanıyor korkuyor😔 bugün bat bu arada alttaki test bugünün diğeri dört gün önce🥹
