20nisan Alper bey girmedi canım normal doğum yaptım ebeler yaptırdi kuvez var evet benim kızım hatta kuvezde kaldı sıkıntılı doğum yaşadım ama biliyorum bnami denk geldi ben hemsirelerde memnun kalmadım resmen ölüme attılar beni 4 damarim patlamış kanama durmadı çatı darlığı varmış onu bile bile normal doğum yaptılar onlar yüzünden ben iki gün yataktan hiç kalkamadım kizimda üç gün yoğun bakımda kaldı