Merv2111 doğum canlı gerçekleştikten sonra ilk kısmı yatacak aldığınız brüt göre hesaplanır. İzniniz bitince de kalan kısmı yatacak para ikiye bölünüyor yani tekte yatmıyor ve herkese farklı yatıyor. Fakat memursanız yatmaz bilginiz olsun işçiye yatıyor sadece memura doğum parası hakedişi yok