ayoLNolduYine Handesel evet kuruma çizgisi çıkarıyor diğer testlerde olduğu gibi 10_15 dk sonrası çöp
YesimAykut Handesel ben geçen ay freelt erken gebelik ve normal gebelik testi almıştım, normal gebelik testinde sanki pozitif gibi kuruma çizgisi çıktı 2 saat sonra, pek memnun kalmadım, bu ay 5 tane prodoctor erken gebelik testi aldım 🤗🤗
Handesel ayoLNolduYine yaa 10 tane almıştım bir de üzüldüm şimdi ilginç olan baya kırmızıydı çizgi 😣 sağol canım
YesimAykut Handesel ilk 5 dakikada çıktıysa sıkıntı yoktur ama kuruma çizgisi çıkıyor bende de çıkmıştı negatifti
ASE6154 Handesel kuruma çizgisi markaya göre değişmiyor aynı markada çıkmayan da oluyor, ilk 10 dk çıkmıyorsa hiçbir test güvenilir bir doğruluk göstermez zaten
Handesel ASE6154 Bunda yapar yapmaz çok hafif gözüküyor canım anlayamadım bende başka marka alacağım birde
ASE6154 Handesel kuruma çizgisi yapar yapmaz çıkmaz, genelde belirgin olduğunda üstünden 30 dk falan geçmiş oluyor
YesimAykut ASE6154 evet ben de normalde çıkmıyor ilk 5 10 dakikada, sonra 2 saat sonra bakıyorum çizgi var 🙄
Handesel Anneoluyorumm00 Yaa ozaman pozitif olma ihtimali var sabahı bir daha deneyeyim yapar yapmaz çizgi gözüküyor ancak çok silik normalde bembeyaz olur dimi aslında bu benim 3. Olcak ama ilkini kanla öğrendim ikincisinde silik çizgi ile öğrendim ama bu geçen ay gebelik yokken kıp kuramızı iki çizgi çıkarınca güvenemedim
Anneoluyorumm00 Handesel anladım canım adettine kaç gün var yada gecikti mi benimde ilk üç dkda çıktı sen en iyisi yarın ilk idrarla tekrar yap
Anneoluyorumm00 Handesel inşALLAH güzel haberlerini bekliyoruz canım rabbim sağlıkla nasip etsin inşallah 🤲
Handesel Anneoluyorumm00 öyle yazıcam canım eczaneden aldım geldim şimdi sabah ilk idrarla yapcam nasip artık
Handesel Anneoluyorumm00 inanamıyorum hala hiç beklemiyordum umudum bitmişti şoktayım 🤲 çok sağol canım gideceğim inşallah
Anneoluyorumm00 Handesel ümidimizin bittiği yerde zaten böyle güzel haberler alıyoruz hayırlı olsun canım ❤️