Zeynpikra Edaa01 hayırlsı inşallah nasıl anlıyorsunuz peki cok merak ediyorum ben bi türlü anlayamadım 😅
Girl_boy_annesu Zseda çıkıntı gördüğüm için demedim alnı çıkık duruyor erkek bebekler genelde böyle oluyor
Zseda Pinarbenak Bu sene icin kız senesi diyorlardı zaten o sebeple tabiki hurafedir 😁 ama insan meraktan Bi sormadan edemiyor tabi
Pinarbenak Zseda Zseda evet kız senesi diyorlardı ama iki arkadaşın kız 1 arkadaşın erkek aynı haftadalar mesela biz daha öğrenemedik tam