MinikAdam deletedmom11 hayırlısıyla kucağınıza alın 🙏🏻 Sizin doğum hikayenizi de çok merak ediyorum acaba nasıl olacak ☺
deletedmom11 MinikAdam sokak ağzıyLa knşysn dedi bana hatunun teki sence bozuLmaLımıyım buna 😂😂 napim oLmadğm biri gibi görünememki kırıLamam ki konuşurken neyse o 🙈🙈
MinikAdam deletedmom11 bence umursama bile 😉👍🏻 Ya olduğun gibi görün, ya da göründüğün gibi ol diye boşuna dememişler 😂 bence gayet samimisiniz. Bu arada sancılarım gitti 🙈 bu nasıl tuhaf birşey kendini gösterip kaçtı resmen
MinikAdam deletedmom11 yaa ne dinlenmek ama 😂 evdeki ufak tefek işleri yapıyorum 😂😂 düzenli sancı çıkıp sonradan çıkmama ihtimali olabiliyor mu ? Yoksa giderek sıklaşır mı? Bi de sancı için 37+4 erken değil mi sizce. Sizi tecrübeli gördüğüm için sürekli soruyorum bu arada kusura bakmayın 🙏🏻🙈
deletedmom11 MinikAdam yok erken düzenLi için daha düzenLi geLince sıkLaşır girme araLığı bir haftaya tam başLar beLki 10 güne şmdiLk yaLancıLar bunLar korkutur insanı ha geLdi ha geLcek diye ne demek cnm tabiki istediğini sorabiLrsn
gizemmm Ay Benimde aynı ya 38+3 oldum. Dün evde sancım vardı sıklaştı baya hastaneye gittik 90 larda bir tek sancı görüldü. Bugün yine NST ye girdim 60larda tek bi sancı. Gece sancıdan uyuyamıyorum ama hastanede herşey yolunda ne ağrı var ne sancı 🙄