Medihanurr İlk doğumum olacak normalde serik devlete geliyorum ama doğum için pek tercih edilmiyormuş hemşire kepez devleti önerdi gidip de memnun kalan var mı acaba
mydeno13 Medihanurr ben Kepez devlette fatma Özlem kılınç a gidiyorum 36 oldum normalde özele gittim hep ama doğum çok pahalandı o yüzden onu tercih ettim ilk oğlum da da gittim takipli oldu.ok gerçek den iyi bir doktor özelde olsa ilk tercih edeceğim bir doktor
RM0 Medihanurr ben Mustafa hocaya gidiyorum canım oraya benim de mart ta doğumum var orda yapıcam nöbetçi doktor kim ise o denk gelecek büyük ihtimalle zaten ebeler yaptırıyor diye biliyorum ilk doğumum bende biraz endişeliyim rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin .🪽🐣
mydeno13 RM0 bu dediğimiz normal doğum için geçerli değil mi ? Sezeryan günün de kendi gittiğiniz doktor giriyor bana Ocak 16 ya gün verdi doktorum Allah dan bşrsey olmazsa inşallah
RM0 mydeno13 onu hiç bilmiyorum ben 28. Haftadayım büyük ihtimal öyledir sezeryan için gün veriliyor tabi ki