Bb95 29 haftalık hamileyim idrar testi istedi doktorum sonuç henüz gösteremedim ama idrarda protein pozitif olması ne demek 🙏😞
Mercimeek Bb95 aşkım protein kaçağı diyorlar ama bir ödemin tansiyon sorunun yoksa ve diğer değerlerin özellikle lökosit eritrosit yüksek ise idrar yolu enfeksiyonu kaynalık olabilir:)
Bb95 Ankara-58 tansiyonum normal çıktı ödemde şöyle şişkinlik değilde çok kilo aldım birde lökosit de pozitif 30 çıktı