MerveAli9694 evet bende yarım paket 1 paket günde içiyordum ama baya azalttım sabah ögle akşam şeklinde arada tabi 1-2 tane kaçıyor keyiflik keşke bırakabilsek ama bulantı olduğu zamanlar insanın canı hiç birşey istemiyor zaten o zamanlamayı tutturursam orda bırakıcam inşallah😭