Havva_aymiram Kizlar doguma alindm kasilmam vardı 37+3um bebek kanala inmiş hareket hissetmedigimden geldim 4 cm açıklık var nst bağlıyım bı saat baglicaklar sizce doğum olurmu bugün sancılar 40 50 gidip geliyo bol dua edin bna
turkan403 Havva_aymiram Allah yardımcınız olsun inşallah rabim sagsalim kucağınıza almayı nasip eder normal olursa hemen doğum olmuyo acilmaniz gayet güzel bende 37haftada doğum oldu çok şükür saglikli doğdu 🤲
_Bihterziyagil Havva_aymiram kasılmaların nasıldı canım midenin oraya mıı toplanırdı.ben de muayeneye gittigimde suyunn fazla demişti Nst bagladılar sancı çıktı bol su iç tekrar bakalım dedi tekrar baktılar yine sancı çıktı fitil verdi 2 hafta ilişki yasak dedi fitil etki etmedi kasılmam hala oldu mesaj attım gel tekrar bakalım dedi bizde duurumlar ne olursa artık34+4 üm bende.saglıkla gelsin bebegin de İnşallah hayırla Kurtul 🤲🤲❤️
Melodimm Havva_aymiram Sağ salim alın kucaginiza insAllah♥️🤲🏻4 cm açılma olmuş sancı falan hiss etdinizmi acaba şimdiye kadar?
Essss1987 Havva_aymiram Açılmanız gayet iyi en kötü suni sancı verirler hızlanır.Rabbim kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin.Birde duası var onun okuyun isterseniz Sümme sebile yesserahu
Havva_aymiram _Bihterziyagil amin canm çok sağol aynen öyle toplaniyodu bn hiç durmazdm kolay olur ins muayene ettikçe açılıyor