36+1 günlük ölcümelrde 37+5 şekerden dolayı şekerim 250 lerde 4 gün içinde 200 gram kilo almış doktorum fazla buldu bu hafta bebeğini almak istiyorum dedi bir de suyum fazlaymış kadın doğum doktorum almak istedi fakat peritolojide doktor evet riskli ani ölüm bile olabilir ama sıkı diyete devam et düşük çıkarsa 1 39 bekle böyle devam ederse 1 hafta sonra alınsın dedi riski olduğunu söylüyor ama hala bekletiyorlar bebek hızla kilo alıyor kilosu fazla değil ama son haftada gram olarak çok alıyor ben kısaca anlattım sabah 9 dan beri 5 doktor gördü beni doktor doktor gezdim ve kafam çok karıştı yarın özele gideceğim siz olsanız ne yapardınız