Tugcedeniz anladım canım benimde daha önceki kızımda adetim gecikmişti düzensizlik vardı ama bende neyse doktora gittim hem alltan hem normal ultrason ile baktı gebelik yok dedi adet getirirci hap vermişti bunu kullan adet olunca gel dedi ben ilacı kullandom ilaç bitti üstüne günler geçti doktoru arayıp sordum o da hemen gel Büyük bir ihtimalle gebelik var o zaman dedi gittiğimde 2 aylık olmuş geç döllenme dedi o zamanlar o süreçte bende hiç test ve kan tahlili yaptırmadım bilinçsizlik midir nedir artık🤦 inşallah sizde de vardır bebek hayırlısı olsun ben tekrardan istiyorum bu ay değerlendirmelere devam ediyoruz bu kez ufak pcos var dedi bilmiyorum tutar mı Rabbim hayırlısı ile nasip etsin hepimize inşallah🤲