Svd1 Kızlar bebeğin sancısı varsa hareketlerinde azalma olurmu 30 haftalıgım dünden beri cok az hareket ettiğini hissettim birde benim erken doğum riskim var o yüzden korkuyorum acaba sancısımı basladı diye bilen varmı
enfla Svd1 doktora gorunmelısın herkesn hamılelıgı kendıne has kı senın bırde erken dogum rıskın varmıs ultrasnla baktır ıcın rahat etsn bnce
mrshavva Benimde 32. haftamda erken Doğum riskim vardı hareketleri bir nebze azalmıştı ama sonra normale dönüyor bir kaç gün içinde aslında hareket ediyor da sen belki de Benim gibi büyük hareketleri hissediyorsun küçük hareketleri hissetmiyorsundur ama içim rahat değil dersen hastaneye git
Svd1 mrshavva oynamaya başladı çok şükür dediğin gibi küçükleri değilde büyükleri hissediyorum sanırım😔 cok korktumm
mrshavva Svd1 bende senin gibi oldum çünkü ilk çocuk olunca insan panik yapıyor eşi de panikliyor bu durumda nasıl gittik geldik bilmiyorum 😁
Svd1 mrshavva öyle oluyo vallaha ama şükür yaa allahım herkesin evladını sağlıkla kucagına almayı nasip etsin