Duru24 Yarın 38.haftaya giriyorum 🥹 doğumum da 2 ocakta tam 39+0 da olacak çok heyecanlıyım ilk anneliğimmm
Merve0655 Duru24 benimde ilk doğum bende 38+1 günlüğüm 2 ocakta benimde sezeryanım var aynı duyguları yaşıyoruz😊
Papatyaaammm00 Duru24 Benimde 2 Ocak 38+4 oluyor.😍 Sağlıcakla kavuşalım.🤲🏻 Son zamanlarınız nasıl geçiyor ☺️
Duru24 Papatyaaammm00 ben bugün 38+1 oldum öyle çok zorlanmadım aşırı mir ağırlaşma olmadı günlük hayatoma devam ediyorum sadece çabuk yoruluyorum ve bir de öğleden sonra uyku bastırıyor 🫠
Papatyaaammm00 Duru24 Maşallah bende öyle ara ara bu kasılma toplanma oluyor oda geçiyor uzanınca. Sağlıcakla kavuşalım 🌹🤲🏻
Filiz_76 Duru24 merhaba bende 38+1 im bana gün vermediler anlamadım siz nasıl gün aldınız benim de ilk gebeliğim sizin bi sorun mu oldu da gün verdi sezeryanmı 🙄
Duru24 Filiz_76 kuzum ben sezeryan olacağım onun için gün verdi doktorum normal istemiyorum 🫶🏻 normal olsaydı zaten o her an hazır bekliyorsun bebeği günü olmaz
Ozgeee22 Duru24 2 ocağa gün verildi bize de 40+3 olacağız 🥺 bugün çatı muayenesi yapıldı tekrar ve doktor normal doğumun çok zor olacağını planlı sezaryen olmamın daha iyi olacağını söyledi. Şu an 39+4 olduk bebiş yıl kaybetmesin diye 2 ocakta sezaryen olacağım🌸
YldrmNUR Duru24 sağlıcakla kucağına al canım. Ben sabırsızlanıyorum daha 18 haftalığız. Bi an önce o günlere bende gelsem :)
Ayshenz Kızlar doctor bana 1 cm açılmış dedi, ama 1 ocak için gün aldım, acaba o zamana kadar bebiş bekler mi ?! 38 h 3 gün gebeyim
Skarakas Duru24 benim de 2 ocak. Bir an önce zaman geçsede kavuşsak vücudum rahat etse artık 😅 2. Gebeliğim
Duru24 Skarakas yaa hadi hayırlısı senşn yine 2.benim ilk tecrübesizlik var bakalım daha mı rahat edeceğim zorlanacak mıyım