Kızlar 16+5 suan bugün kontrolüm vardı sanki bana hareketli gibi gelmedi normal mi sizce ben zaten hissetmiyorum hareketlerini sadece elleriyle yüzünü kapattı sanki çok şükür haftasına göre herşey normal dedi doktorum ama ben takıldım hareketsiz oluşuna ve ben ne zaman hissederim tahminen 🥲