Ebrukorkmaz Hanımlar merhaba doğum için hastane arayışındayım. Özelde yapmayı düşünüyorum. Çamlıca medipolde doğum yapmayı düşünen ya da doğum yapanlar var mı aramızda? Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
Denizyadaaras Ebrukorkmaz ben ilk doğumunu orda yaptım.15 gün sonra 2. Dogumuda orda yapacağım. Kardeşimde orda yaptı. Çok memnunuz. Doktorumuz Hüsniye sedef binöz 🌸
Denizyadaaras gencbir_anne bugün muayene oldum zam gelmiş 950 TL. Doğum fiyatı güncel ne kadar oldu bilgim yok malesef